Hammarbys Paulinho till Qatar efter jul !

Paulino i Bajen
Hammarbys anfallare Paulinho lämnar klubben för spel i Qatar.
- Jag hoppas att något ska bli klart efter jul, säger han.

Precis som fotbollskanalen.se skrev redan i september planerar Hammarby att sälja sin skyttekung under vintern.
Och enligt Expressen är Paulinho nu klar för en klubb i Qatar.
- Just nu finns inget riktigt konkret. Men jag hoppas att något ska bli klart efter jul. Jag kommer tillbaka till Stockholm 4 januari. Innan dess vill jag att det ska vara klart, säger Paulinho till tidningen.

- Om budet är tillräckligt högt säljer vi Paulinho, säger informationschef Urban Rybrink.

Tidigare har Hammarby inte velat kommentera ryktena kring Paulinho.

I höstas lämnade Hammarbystjärnans vän och landsman Wilton Figueiredo AIK till förmån för Al Rayyan i Qatar - en affär som gav AIK 25 miljoner kronor.


Källa: www.fotbollskanalen.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback