Förlust igen för HBG 0-1 mot Los Batistuteros.

Matchrapport :Måndag 7 maj 2007
Omgång 3.

HBG Sportfånarna - Los Batistuteros 0-1




Anton
Roland - Pierre - Jocke - Björn
Jakob - Rikard - Erik - Ulf
Andreas H. - Anders



image609
På bänken från start; en japansk forward med kvicka fötter
som jag inte kommer ihåg namnet på, ursäkta mig.
Matchen påminnde i mångt och mycket öppningsmatchen.
Enda skillnaden var att vi idag inte lyckades göra några mål.
Mycket kämpa och lite finess. Erik och Rikard styrde mittfältet
och allt gick HBGs väg. Förutom målen då förstås.
Första halvlek trodde jag på storseger.
Men motståndet höjde tempot och vi tappade i takt med att
flåset försvann. Batistuteros vinnarmål var mycket vackert.
Ett inlägg från kanten styrdes förbi undertecknad, av Pierre.
Misstag i kommunikationen och otur avgjorde matchen till
vår nackdel.
Nästa match är om en vecka 14/5 och jag hoppas
på bättre uppslutning.
Vi måste börja vinna snart !
Vi syns då.


Vid pennan Anton

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback