Bojan Djordjic: AIK ligger närmast för påskrift.

 

Snart i "Gnaget". Förra veckan avslöjade fotbollskanalen.se att Bojan Djordjic lämnade Plymouth och hade varit i kontakt med AIK. Nu tycks Solnaklubben ligga bäst till för påskrift. - AIK ligger närmast till hands, säger han !


I torsdags träffade mittfältaren AIK och bekantade sig med tränaren Rikard Norling. Tidgare har även Bundesliga varit aktuellt men nu tycks det luta åt AIK.

- Men det är AIK som ligger nämrast till hands i dagsläget. Även om det inte låg ett kontrakt på bordet under mötet så vet jag att de har ett seriöst intresse för mig, säger Bojan Djordjic till Sportbladet.

Mittfältarn är inte rädd för pressen i AIK.

- Det är då jag presterar bäst. Det har jag lärt mig om mig själv under åren utomlands.

Sportchefen Ola Andersson gör ingen hemlighet av att man vill ha Djordjic.

- Målsättningen är att knyta honom till oss, vi har haft kontakt med Bojan sedan i maj och vill gärna se honom i en AIK-tröja.



www.fotbollskanalen.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback