Lasse Ö har nu plattmage!

Isle of Wight-70
Bilden.Lasse ö och Håkan A HBG:S grundare smala och smärta när det begav sig 1970 på Isle of Wight.

Har varit nersövd ett dygn efter att skönhetsoperationen resulterade i en bukoperation på Nacka sjh
i går e.m. Men undertecknad överlevde trotts att det var kritiskt ett tag. Såg den spännande kvalseriematchen
Rögle-Mora i går kväll på platt-tv som machade min platt-mage på salen.Somnade tyvärr så jag såg inte det rafflande slutet..

Nu ser jag ut som på bilden ovan.Får tyvärr inte köra innebandy på 3 veckor då tarmpaketet var på väg ut men det var det värt ! Försökte plåta operationen men tyvärr var de tvungna att lägga narkos.Så det blev inga bilder före och efter för bloggen.Dålig planering från min sida....


P.S 1 Ber om ursäkt att jag inte uppdaterar bloggen varje dag.Men vi har så fruktansvärt med jobb just nu
på Svenska Bild så jag hinner faktiskt inte med.Men vi har skitkul !


P.S.2 Per, är du sugen på att bli min assistent - så kan du få inloggningen ???

Kommentarer
Postat av: Berra

Grattis Lasse ! Hoppas du repar dig snabbt efter operationen!

2008-04-13 @ 11:28:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback