Erik Edman skrev på för Wigan i dag !

image870
Bilden: Erik Edman har skrivit på för Wigan i Premier League för två och ett halvt år. Foto: svenskfotboll.se
 
-Att få spela i den tuffaste ligan i världen igen känns grymt, säger Edman.
Edman spelade i Tottenham innan Rennes och gjorde sig bland annat känd för ett drömmål med vänstern.

- Att få komma tillbaka till det som jag anser är världens bästa fotbollsliga var en chans som jag inte kunde låta passera. Det är en utmaning att få mäta sig med de bästa i världen, säger Edman till viasatsport.se.

Klubbytet är positivt för EM tror vänsterbacken.

- Jag kan bara tänka mig att det är positivt, att jag byter upp mig ett snäpp till en bättre omgivning borde rimligtvis rimligtvis vara bra.

Källa :
www.fotbollskanalen.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback