Turkiska Galatasary har lagt ett bud på Isaksson !

Landslagsmålvakten Andreas Isaksson är på väg ur Manchester Citys frysbox.
Turkiska Galatasary har lagt ett bud på svensken.
- Jag hoppas att det löser sig, säger Isaksson till fotbollskanalen.se.

Galatasary kan vara klubben som räddar Lars Lagerbäcks nattsömn fram till EM.
Den turkiska storklubben har lagt ett bud att köpa Andreas Isaksson.

Något landslagsmålvakten bekräftar i samtal med fotbollskanalen.se.

- Klubben har lagt ett bud och nu är det bara att vänta och se. Jag hoppas verkligen att det löser sig, säger Andreas Isaksson.

Har du talat med Svennis?
- Ja, jag har pratat med honom och jag sa vad jag ville, att jag vill flytta.

Affären måste göras upp senast på torsdag om Isaksson ska hinna bli spelklar innan transferfönstret stänger.

 

Källa:www.fotbollskanalen.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback