Ålands-Pierre vädjar till alla Sportfånar-bryt ej sviten !

Larsas lägereld -rena fyrbåken 2007.
Bilden:Vi har spelat match 21 år (22?) i rad! Den sviten ska vi väl inte bryta? Foto:Lasse Öhlund
Hejsan!

Sista anmälningsdagen till Ålandsresan 24-25/5 var igår.
Mycket litet intresse hittills.
Anmält sig har:
Larsa, Janne A, Janne M, Mats, Björne, Erik samt jag. Lasse Ö kanske.
Som ni ser är detta inte tillräckligt för att kunna spela match.
En del som brukar vara med har inte svarat är bla:
Anton, Anders E, Rickard, Andreas, Håkan. Ska ni vara med?

En fråga till er som har anmält sig:
Är ni fortfarande intresserade att åka även om det inte blir någon match?
Vi kan alltid spela lite boll med småmål på gräsplanen innan vi åker till stugan.

Vi har spelat match 21 år (22?) i rad! Den sviten ska vi väl inte bryta?!
Så jag uppmanar alla, hör av er, svar på mitt mail!! Tänk om!
Blir vi precis fullt lag så tror jag att jag kan ordna ett par ålandska gubbar som kan 
hjälpa oss.

Jag måste betala resan senast fredag 9/5 så hör av er nu genast!

Hälsningar från Ålands-Pierre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback