Påminnelse:För den årliga ÅLANDSRESAN 24-25 MAJ

Seniorer på avbytarbänken 2007.
Bilden: Så var det dax för den årliga ÅLANDSRESAN!

Hejsan igen!

Jag hade idag i samband med matchen hoppats att kunna ta upp 
anmälningar till Åland 24-25 maj.Nu blev ju tyvärr matchen inställd.
Så nu vill jag att ni via mail SENAST 4 MAJ meddelar om ni kommer med eller ej.
Jag gör en preliminär bokning nu på 15 gubbar och 4 bilar.
Sagt JA har: Mats, Larsa och Pierre. Trol också Lasse Ö.
Sagt NEJ har: Roger och Rolle (tyvärr). Hur ska vi klara oss utan värmlands och norrlandsvisor??
Ska vi få ihop ett slagkraftigt lag måste alla prioritera resan och hänga med!
Prata med dem som är nya i laget.
Jag återkommer med betalningen, men det lär bli c:a 350-400:-.

Jag åker till Åland nu på fredag och kommer hem söndag 4/5.
Har ni några frågor under nästa vecka så ring på mitt Ålandsnr: 003584575700769
Med risk för att bli tjatig, en del av er som har mail svarar i stort sett aldrig på mailen.
Så därför ber jag er alla, svara snarast om ni ska med eller ej. Tack!

Hälsningar
Pierre

 
Boka in 24-25 maj!
Upplägget är exakt samma som de senaste åren.
Vi åker från Kapellskär 9.00 på lördagsmorgonen. Frukostbuffe´på båten.
Match c:a 14.00 mot IF START. 
Sen åker vi till Dånö för grillning, bastubad och brasa på kvällen.
På söndag blir det som vanligt femkamp m.m.
Hemma i Stockholm är vi c:a 21.30
 
Jag återkommer inom kort med hur mycket ni ska betala in till mig och sista anmälningsdatum.
Anmäl er dock så fort som möjligt per mail eller i samband med match.
 
Jag gör en preliminärbokning för 15 personer och 4 bilar.
 
Sprid denna information vidare till dem som är nya i klubben och vars mailadress jag inte har.
 
Vi hörs inom kort!
 
Hälsningar
Pierre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback