Stor-Månssson:Det blir likt förbaskat alltid lika trevligt ändå!

Månsson på Krillan 2007
Bilden:När vi idag anlände til dagis och Elis träffade sin bäste kompis så kom följande ur hans mun: "Jag har varit på Åland och spelat fotboll med GRABBARNA ja" åså har jag lekt i bollhavet!
Vill bara stämma in i Pierres positiva reflexion!
Tack alla för att ni var med gjorde denna helg till en som vanligt rolig och trevlig tillställning. Trots eventuella farhågor (som inför alla år) att "nu är ju inte dom och dom med och nästa år kommer inte dom och ...ja. Det blir lik förbaskat alltid lika trevligt ändå!
Elis hälsar och tackar speciellt för att ni underlättade hans liv genom att han långa stunder slapp umgås med sin gamle tråkige gubbe till farsa och i stället fick utmana bergens branter och havets djup med lite piggare och roligare GRABBAR!
När vi idag anlände til dagis och Elis träffade sin bäste kompis så kom följande ur hans mun: "Jag har varit på Åland och spelat fotboll med GRABBARNA ja" åså har jag lekt i bollhavet!
Vises!
Vises!
Mats ( Stor ? Månsson )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback