"Foppa" spelar matcher med Modo igen!


Bilden: Peter "Foppa" Forsberg i Modo-tröjan när det hela startade..nu är han tillbaks i Modo.

Modo förstärks till veckans träningsturnering i Zürich med — Peter Forsberg. "Modo har ju en del skador och behöver folk, och då tänkte jag att jag kunde ställa upp", säger "Foppa" Forsberg
t till Örnsköldsviks Allehanda.
Peter Forsberg säger till Allehanda Media att han fick frågan från Modo i tisdags och när laget saknade spelare valde han att säga ja till spel.

Foppa” har dragits med efterhängsna fotproblem men ännu inte helt gett upp hoppet om en comeback. Några besked om en comeback är aktuell vill han dock inte ge.

- Nej, jag ser bara det som en möjlighet att få spela ett par matcher och jag är jättetacksam för att Modo låter mig vara med på den här resan. Men vad som händer sedan får vi se. Jag tar inget för givet längre.


Källa:Allehanda Media


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback