En dag med Idrottsförvaltningen och HBG Sportfånarna!


Bilden: Mats o Larsa taggar upp inför 1 timmes tuff innebandyträning....Hej ! Vad höll ni på med den 5:e på innebandyn ?

Bilden:Kassören Larsa har fått en räkning från idrottsförvaltningen på 300 kr p.g.a. "oreda i förråd".

Bilden:.........Låter väldigt konstigt! Jag var själv där den 5 Nov och det var inte mer oreda än det brukar vara. Bänkarna tex ställde vi upp. Det vet jag eftersom det var jag som gjorde det. Det fanns kvarglömda kläder som inte var våra. Någon av hallansvariga bör ringa till förvaltningen och få klarhet. Hälsningar Pierre


Hej!
Jag ringer och kollar vad Idrottsförvaltningen är ute efter. Åker till Öland på kvällen och är inte med på torsdag. Är dessutom skadad med den muskelbristning jag fick senast. Förövrigt är allt finfint.

Hälsningar
Thomas/Hallansvarig


Bilden: Hej igen!   Dom stryker den grejen så vi behöver inte bry oss mer om detta.
Ha det bra, nu åker jag till Öland på julmarknad i byakrogen.
Hälsningar
Thomas




Källa:En dag med HBG - härligt engagemang från innebandygruppen....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback