Klas Ingesson berättar om kampen mot cancern

Bilden:Nyheter24 berättar exklusivt om Klas Ingessons kamp mot blodcancern, den hemliga ryggoperationen, den tuffa cancerbehandlingen, familjens stöd och glädjebeskedet han fick från läkarna för exakt en vecka sedan. Foto:Cancerfonden

 

Bronshjälten befarade att det var ryggskott. En ilande, dunkande och ihållande smärta. En dag i maj, för mer än fem månader sedan - fick han sin diagnos.

– Min äldsta son David hade läst om sjukdomen i skolan. Så när läkarna sa ordet för min cancer förstod han före mig, det var svårt att ta till sig, jag chockades. Nu mår jag jäkligt bra efter omständigheterna, säger Klas Ingesson, 41.

Nyheter24 berättar exklusivt om Klas Ingessons kamp mot blodcancern, den hemliga ryggoperationen, den tuffa cancerbehandlingen, familjens stöd och glädjebeskedet han fick från läkarna för exakt en vecka sedan.

 

Källa:www.nyheter24.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback