Mikael Nilsson slutar äntligen i landslaget


Bilden: Mikael Nilsson, som har 63 A-landskamper på meritlistan, bytte i våras från Panathinaikos till Bröndby. Han har drygt två år kvar på kontraktet med den danska klubben. - Det fullföljer jag nog, sedan ska jag ta det lugnt.

 

Först var det Lars Lagerbäck och Henrik Larsson. Nu står det också klart att Mikael Nilsson slutar i blågult. - Jag har inte motivationen att fortsätta. Det är långt till nästa mästerskap, säger 31-åringen, och lägger till:

- Jag kommer att sakna landslaget, framför allt Petter Hansson. (!!??)



Aftonbladet


Kommer du sakna Mikael Nilsson i landslaget?


Ställningen just nu:
Ja (14.3 %) Alternativ ALT1
Nej (85.7 %) Alternativ ALT2


Totalt har 20.410 personer röstat.
Omröstningen startade 2009-10-12 14:12



"GoodfeIIa, 22 år, Igår 22:56 Mikael Nilsson var grym som högermittfältare. Men jag kan inte förstå hur en människa med över 80 i IQ kan låta honom spela som högerback när han var så fullkomligt värdelös där."

 

P.S. Skall sanningen fram så lär han inte bli uttagen i något framtida landslag!


mvh

Sportfånen/Lasse Ö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback