Anton blev årets fotbollslirare 2009 och ersätts av Rikard


Bilden:Det är mycket nu ! Anton Bjurvald HBG:s burväktaren sedan ett antal år utsågs vid årsmötet på tisdagen till årets lirare i fotboll utav fotbollsansvarige Anders Edqvist. Anton är också ansvarig för HBG:s kommande filmprojekt då HBG firar 40-årsjubileum 2010. Dessutom ingår han i festkommitén.

Bilden: Vi hälsar också veteranen Rikard Sund t.h.välkommen till styrelsen då han säsongen 2010 kommer att stötta samt inspirera Anders Edqvist som en utav två fotbollsansvariga för HBG Fotboll


Hejsan!

Måste bara få tacka för ett mycket trevligt och välbesökt årsmöte igår!!!
18 st var vi. Så många har vi inte varit på mycket länge.
HBG lever och frodas som aldrig förr!

Stort GRATTIS till Anton som blev Årets lirare 2009 i fotboll! Det var han verkligen värd!
Under året som kommer får han ha guldskon gjord av klubbens egen skulptör Mars Eriksson.

Vi bestämde datum för Ålandsresan. Boka redan nu in helgen 29-30 maj!

Och boka också in lörd 25 september då vi ska ha 40-årsjubileumsfesten!

Jag måste be några nya medlemmar om ursäkt då jag är rädd för att de aldrig blev kallade
till årsmötet. Det gäller bla Lukas Hertz, Andreas Carlsson och Tomas Torstensson.

Påminner redan nu om medlemsavgiften för 2010. 600kr eller 250kr för studerande och pensionärer.
Pg 852625-3.

Anton kommer snart med ett utförligt protokoll från årsmötet.


Hälsningar
Pierre Navier
(ordförande)



Kommentarer
Postat av: Yvonne Norström

Hej alla gamla och nya sportfånar!

Vilket bra val ni gjort av "årets lirare"!

Jag är glad och stolt. Och jag vet vem som nog skulle spruckit av stolthet om han funnits med oss i dag.

Den 25 september är bokad, för jag hoppas att jag är inbjuden, ha ha!

Må så gott allihop!

Hälsningar från Yvonne (stolt o mallig morsa)

2010-02-11 @ 21:12:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback