Hamrén om Guidetti: "Jag gillar hans attityd"



Bilden:John Guidetti har imponerat på sistone i Holland. Något som även den svenske förbundskaptenen lagt märke till.

– Alla svenska spelare glädjer jag mig åt, det är roligt för mig som förbundskapten och för svensk fotboll. Det är en spelare som jag har gillat ända sedan han satt i en tv-studio och sa att du måste bestämma dig om du vill bli bra eller inte, säger Erik Hamrén till Radiosporten.

– Jag gillar hans attityd och det är en spelare som jag skälvklart kommer följa inför EM-trupputtagningen i maj.

Är han aktuell för EM-truppen?

– Alla spelare som presterar bra är aktuella för truppen. Den som lever får se.

 

Källa:www.sverigesradio.se



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback