Hejsan alla Ålandsresenärer-avresa lördag den 21 Maj-kl.09.30

Ursäkta att jag är lite sent ute. Hur somhelst är allt under kontroll.
Det enda nya är att avresan
från Kapellskär blir 09.30 istället för 09.00 som tidigare. På båten serveras direkt en brunch istället för frukost. Samling i Kapellskär absolut senast 9.00 . 07.30 bör man åka från Stockholm för att hinna. Matte Månsson blir även i år er reseledare. Han bör hämta ut biljetterna senast 08.45. Jag åker redan imorgon till Åland så vi ses i Geta.


Bilden:Geta Bockers som numera IF Start heter krossade HBG Sportfånarna med 11-4 den 29 Maj 2010 då lagen 25-årsjubilerade i Geta.


Då matchstart lokal tid är 14.00 (13.00 sv) och vi kommer fram ½ timme senare än beräknat
så måste ni åka direkt till Geta. Alla inköp måste vara gjorda innan i Sverige.


Förslag på bilar:

Björn, Andreas, Anton och Larsa
Tommy, Oscar, Janne och Jocke
Mats M, Elis, Roland och Henke


Vi har betalt för ytterligare 1 bil så vill ytterligare någon ha en bil  så funkar det.

Jag överlämnar till personerna i resp bil att snacka ihop sig.


Annars är allt som vanligt. Ha med er VARMA KLÄDER, även om vi hoppas på värme.

Vi har bara en Ålandsdebutant, Oskar, så storebror Tommy får berätta.
Ta med kött och tillbehör till grillningen. Frukost och lunch på söndagen fixar reseledarna (Larsa, Janne och jag).

När det gäller matchen har vi lite tunnt med folk så jag hoppas nu att alla som ska med också

kan spela, annars blir det riktigt jobbigt. Preliminärt ska vi få hjälp av 2 ålänningar, Roger och Mats.

Det blev lite dyrare än beräknat pga dyrare brunch på båten och dyrare resebiljetter.

500kr får ni betala in på mitt personkonto på Nordea  3300-5506120053.

Som sagt åker jag redan imorgon till Åland och är där hela nästa vecka. Jag har inte internet där

så ring mig om ni undrar något. 070-7911029 eller hellre +3584575700769 (mitt Ålandsnr).

21.00 kan man räkna med att vara hemma i Stockholm på söndagkvällen.



Ha det bra nu och så ses vi laddade på Åland nästa lördag den 21:a!



Hälsningar
Pierre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback