Katastrofal höst för HBG Sportfånarna-torsk igen !

Tjena,

För er vetskap hoppar jag av som fotbollsansvarig för HBG.

Det har tagit för mycket av min tid (som jag var rädd- och flaggade för redan i våras)
och jag kommer med all säkerhet inte kunna deltaga lika frekvent nästa säsong.

Bara så ni vet.

Mvh

Tommy






SLUTTABELL 2011


HBG Sportfånarna - Solberga Super Stars 2 - 9

905-orna - BK Åsön 1 - 2
Solberga Super Stars - BK Åsön 1 - 3
Arena - HBG Sportfånarna 4 - 0



BK Åsön 12 9 1 2 35 - 13 28
Solberga Super Stars 12 8 3 1 37 - 12 27
----------------------------------------------------------------------
Arena 12 3 2 7 14 - 29 11
HBG Sportfånarna 12 3 1 8 13 - 36 10
----------------------------------------------------------------------
905-orna 12 2 3 7 16 - 25 9
Tjernobyl Kids 2 Utgått




Förstår dig till fullo! Detta var det jag försökte göra i slutet av förra året också.=)

Men nu måste det bli ändring. Vi två hoppar av detta åtagande till nästa år punkt slut,
 även då jag vet att detta är emot principen för HBG(då en av föregående årets
ansvariga ska vara kvar och skola in den nya), men då det varit så dåligt engagemang
 och uppslutning till matcherna i 3 säsonger i rad. Så är detta oundvikligt!.

Så är det, det är tyvärr fakta och den bistra sanningen. Sista matchen detta år,
åkte jag ut,skadad för att betala domaren etc, och coacha. Det kom 6 pers ut till
Hagsätra. Vi fick låna 2 från motståndarna och några chilenare på 15 vårar...

Jag fick hoppa in i målet för att vi bara skulle vara 1 man kort iaf. Nu e min redan
 pajade fot (totalt förstörd..=)

Det var väldigt pinsamt mot motståndarna som hade tagit sig dit. Hade jag vetat
att vi bara skulle bli 6 hade vi ju såklart lämnat WO. Men som det varit senaste åren,
så är det ju typ ingen som varken säger JA eller NEJ. På mail eller liknande....

Sorry för skarpt mail. Men Jag vet ärligt talat inte om jag ens kommer vara med och
spela nästa säsong...tappat sugen lite faktiskt.

Tråkigt men sant. Alla får ta en funderare på om de menar allvar att vara med och
delta inte "bara" betala in 600 spänn, utan att folk verkligen dyker upp.

Älskar HBG, men kärleken börjar svalna då folk inte verkar vilja vara med.

Tommy har varit grym och gjort det han kan.


Rick

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback