Hej innebandy-HBG:are!!!


Ja, det är ju det som är HBG numera då fotbollen ligger i träda. Jag har i år kollat hur bokning för nästa säsong går till. Den ska vara inne senast 15/4 och skrivs fortf för hand på ett formulär som jag faxar dit.
Jag vill nu höra från övriga i styrelsen, samt aktiva i innebandyn ang när vi ska starta i höst och avsluta nästa vår. Min ide är start 6/9 – 20/12, juluppehåll, och därefter 10/1 – 16/5 men ej bokat skärtorsdag 28/3 samt Kristi Himmelsfärdsdag 9/5. 16 tillfällen hösten och 17 på våren. Är detta OK eller ska vi starta senare och/eller sluta senare. Räcker ekonomin, Larsa? Kom med synpunkter till mig via mail senast 4/4 så jag kan faxa in ansökan i god tid.


Hälsningar Göran,
en av innebandyansvariga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback