Just nu: Beckham klar för PSG

Bilden:På sin första presskonferens som PSG-spelare hyllade David Beckham sin nya lagkamrat Zlatan Ibrahimovic. Beckham berättade bland annat att han länge trott att den svenska kaptenen kan bli en av världens bästa.
 
 
Beckham: "Jag är fortfarande i form, jag har inte tappat någon fart för om jag ska vara ärlig var jag inte snabb när jag var yngre heller".
"Jag har alltid sagt att jag inte vill spela för någon annat lag i den engelska ligan än Manchester United".
"Jag är lyckligt lottad, jag är 37 år och hade många anbud. Jag valde Paris för att jag kan se vad klubben vill göra och vilka spelare de tagit in. Staden är också fantastisk".
"Familjen stannar i London, barnen går i skolan där".Beckham har bara skrivit på för resten av säsongen.
"Jag kommer inte få någon lön. De pengar kommer gå till välgörenhet för barn".
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback